Vola.ro lanseaza o linie de asistenta dedicata pasagerilor companiilor aeriene
"Vrem sa oferim acest instrument de informare complet gratuit oricarei persoane care intampina o problema in calatoria sa cu avionul, indiferent ca este client Vola sau nu. Pentru moment vom oferi aceste informatii prin intermediului chat-ului online Vola.ro, urmand ca, in timp si in functie de feedback-ul pasagerilor care vor apela la Vola Help, sa dezvoltam si mai mult acest serviciu," a declarat Daniel Truica, CEO Vola.ro.
Pentru a beneficia de indrumare, calatorii trebuie sa scrie pe Vola.ro in sectiunea "Chat cu un operator Call Center" si un reprezentant Vola.ro le va oferi un raspuns in cel mai scurt timp posibil. Asistenta Vola Help este disponibila non stop, pe pagina principala Vola.ro.
Care sunt situatiile in care pasagerii pot scrie la Vola Help?
Pasagerii pot contacta Vola Help in orice situatie in care au suspiciunea ca nu le sunt respectate drepturile in raport cu calatoria cu avionul pe care au achizitionat-o.
Detalii, pe Economica