Paravion, afaceri de 78 milioane de euro in 2016
Potrivit comunicatului, operatiunile din Turcia s-au ridicat la 23 milioane de euro.
Raportat la rezultatele inregistrate in Romania, biletele de avion au reprezentat cel mai bine vandut produs din portofoliul Paravion, generand 84% din business-ul companiei. Topul este completat de city break-uri, vacante si hoteluri, urmate de segmentele serviciilor aditionale, precum asigurarile de calatorie, care au fost la mare cautare in randul turistilor.
'In 2016, tranzactiile finalizate de pe dispozitivele mobile au inregistrat o crestere de 400% comparativ cu anul precedent, o evolutie foarte frumoasa, la care ne asteptam, avand in vedere investitiile realizate pe acest segment si faptul ca online-ul continua sa-si pastreze dinamica cu care ne-a obisnuit. Suntem in perioada in care mobilitatea incepe sa traseze trendurile in materie de turism digital', a declarat Remus Visan, director general Paravion.
Potrivit acestuia, numarul tranzactiilor de cautare generate de clientii Paravion in 2016 a atins pragul de 175 de milioane de cautari, in crestere cu circa 40% fata de anul precedent.
'Capitala Olandei s-a remarcat drept cea mai populara destinatie in randul romanilor in 2016, datorita ofertelor avantajoase pentru biletele de avion disponibile pentru aceasta destinatie in portofoliul Paravion, dar si ca urmare a renumelui castigat de Amsterdam, drept unul dintre orasele in care o data ajuns, iti doresti sa ramai pe termen nedeterminat. In topul destinatiilor catre care au zburat romanii anul trecut au intrat si Istanbul, Munchen, Paris si Frankfurt', a completat Remus Visan.
Detalii, pe Economica