Organizatia Germana pentru Turism: Un roman cheltuieste in vacanta in Germania de doua ori mai putin decat un vest-european sau un american
Cu o cota de piata de 12%, Germania este pe locul al doilea ca destinatie din Europa, pentru turistii romani. Regiunea Bavariei (26,7%), Baden-Wruttemberg (19,4%) si Hessen (14,7) se numara printre zonele preferate.
Turistii romani prefera sejururile lungi, de peste 4 zile si au un buget zilnic de aproximativ 64 euro. 69% dintre turistii romani in Germania aleg sa calatoreasca cu masina, insa este in crestere numarul celor ce prefera avionul (19% din totalul turistilor romani in Germania) si autocarul (10%).
Conform statisticilor, turistii isi planifica din timp vacantele (57%) si aleg in continuare sa isi rezerve vacantele prin intermediul agentiilor de turism (31% din total). In ceea ce priveste scopul calatoriei, 44% dintre turistii romani isi petrec vacanta in Germania in timp ce 29% vin in interes de serviciu.
Majoritatea turistilor care aleg Germania ca destinatie turistica fac parte din generatia tanara, cu varste cuprinse intre 15-34 de ani (49%). Numarul turistilor de peste 55 de ani reprezinta 27% din total celor care viziteaza Germania.
Germania a depasit 80 de milioane de innoptari in anul 2016
In anul 2016 Germania a continuat trendul de crestere a turismului de incoming, inregistrand un plus de 1,4% comparativ cu anul 2015 si depasind nivelul de 80 de milioare de innoptari. Europa ramane cea mai puternica piata - sursa de turisti care aleg sa isi petreaca vacantele pe teritoriul german, cu o cota de piata de 73,7% si o crestere fata de anul anterior de 1,9%.
Detalii, pe Economica