Dragos Anastasiu, Eurolines: Principala buba a turismului romanesc este promovarea
Ministerul Turismului, reinfiintat odata cu guvernarea PSD, are un buget de cinci milioane de euro pentru promoarea Romaniei, iar decizia recenta a ministrul Dobre de a inchide reprezentantele externe a starnit reactii negative in piata de profil.
Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata turistica din Romania, crede ca "trebuia facut ceva cu birourile la un moment dat".
"Pe mine m-a sunat personal ministrul si mi-a spus, eu fiind in calitate de presedinte al task force-ului pe turism la Coalitia pentru Dezvoltarea Romaniei, ca sa fie foarte clar, birourile nu raman inchise, le redeschidem", a declarat Dragos Anastasiu, in cadrul unei intalniri cu presa.
Ministrul Turismului vrea ca birourile de promovare externa sa fie desfiintate si redeschise dupa reorganizare. Acestea ar urma sa aiba o dubla subordonare, nu doar Ministerului Turismului, ci si Ministerului Afacerile Externe.
La deschiderea sedintei de Guvern de vineri, 5 mai, Mircea Titus Dobre declara ca reprezentantele nu erau recunoscute ca entitati ce reprezinta statul roman pe plan extern si ca marea majoritate a evenimentelor erau organizate cu sprijinul ambasadelor Romaniei din tarile respective. "Dorim un corp al atasatilor de turism sub directa indrumare si coordonarea MAE", mai spunea ministrul Turismului.
Detalii, pe Economica